Kalite Politikamız

Rekabet gücümüzü geliştirmek ve her daim, yerel ve global rakiplerimizin önünde durabilmek için;

“Başarıyı Müşteri Memnuniyeti ile Ölçüyoruz”


Müşterilerimizin beklentilerini aşan bir hizmet sunmak, sadece bir amaç değil, kalite politikamızın temelidir. Sürekli iyileştirmelerle bu hedefe ulaşmayı taahhüt ediyoruz.

Gurur duyacağımız, koşulsuz ve sürdürülebilir bir müşteri memnuniyeti için çaba gösteriyoruz. Müşteri memnuniyetinin öncelikli olduğu bu vizyon, iş yapma şeklimizin merkezinde yer alır.

Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en üst düzeyde tutarak hizmetlerimizi tasarlıyoruz.

İtinalı iş yapma süreçleriyle maliyetleri azaltmayı ve kalitemizi sürekli yükseltmeyi amaçlıyoruz.

Bilgi ve teknolojiye kolay erişim imkanları sağlayarak şirket içinde sürekli gelişimi destekliyoruz. Öğrenmeye dayalı bir organizasyon kültürünü benimsiyor, sürekli eğitimi teşvik ediyoruz.

Faaliyetlerimizi izlenebilir, ölçülebilir ve denetlenebilir kılacak bilişim alt yapısını oluşturarak sürekli iyileştirmeyi sürdürüyoruz.

Çalışanlarımızın mutluluğunu sağlamak için çalışıyor, kollektif başarının önemini vurguluyoruz.

Gelecek nesillere temiz bir çevre bırakmayı taahhüt ediyoruz. İşlerimizi planlarken, yaparken ve davranışlarımızı belirlerken çevreyi koruma ilkelerini ön planda tutuyoruz.

Çalışanlarımızın her zaman güvenli ve sağlıklı bir ortamda çalışmasını sağlamak için çaba gösteriyoruz.

Kalite politikamızın özü, müşteri memnuniyetine olan bağlılığımız ve sürdürülebilirlik ilkesiyle şekillenir. Bu doğrultuda ilerleyerek, en üst seviyede kaliteyi ve müşteri memnuniyetini sağlamak için adımlarımızı atmaya devam ediyoruz.