Rekabet gücümüzü geliştirmek ve her daim, yerel ve global rakiplerimizin önünde
durabilmek için;
Müşterilerimizin, hizmet kalitesi beklentilerinin sürekli iyileştirilmesi ve hizmet
kalitemizin bu beklentilerin her an için üzerinde olmasının temin edilmesi için
gerekli iyileştirilmelerin sürekli yapılması,
Başarmaktan gurur duyacağımız koşulsuz ve sürdürülebilir müşteri memnuniyetinin
sağlanması, hedeflenmiştir ve bu hedeflerimiz kalite politikamızın temelini oluşturur.
Bu hususları sağlamak üzere;
Hizmetlerimizin tasarımında müşterilerimizin ihtiyaçlarını ön planda tutmayı,
İtina ile tasarlanmış iş yapma süreçlerimiz ile maliyetlerimizi düşürmeyi ve kalitemizi
istikrarlı kılmayı,
Müşteri ilişkilerimizde güler yüzlü, empatik, esnek ve kolay ulaşılabilir olmayı,
‘Öğrenen Organizasyon’ fikrinin ve öğrenme refleksinin en uç noktalarımıza kadar
yayılmasını, eğitimin sürekli bir faaliyet olarak benimsenmesini,
Şirket içinde, bilgiye ve teknolojik yeniliklere kolaylıkla ulaşma imkânı ve zemininin
oluşmasını,
Bütün faaliyetlerimizin ve müşteri ilişkilerimizin izlenebilir, ölçülebilir ve denetlenebilir
olması için gerekli bilişim alt yapısının kurulmasını ve bu bilgiler ışığında sürekli
iyileştirmenin sağlanmasını,
Çalışma arkadaşlarımızın mutluluğunu,
Bireysel başarının yerine hepimizin toplam başarısının önemli olduğu takım ruhunun
oluşmasını, elzem olarak görüyor ve bu doğrultuda adımlar atıyoruz. Kalite anlayışımızda,
gelecek nesillere temiz bir çevre bırakmak için doğanın dengesini bozacak hareket
ve eylemlerden kaçınmak, taviz verilmez ilkelerimiz arasında yer alır. İşlerimizi
planlarken, yaparken ve davranışlarımızı belirlerken çevre konusunu önemle dikkate
alırız.